Fm Lade
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Fm Lade

LEIKA
 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Valencia game

Go down 
2 posters
AvInnlegg
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Valencia game Empty
PosteTema: Valencia game   Valencia game Icon_minitimeFre Okt 19, 2007 9:31 pm

halla, den første fm gamen er alltid litt spess, så tenkte jeg skulle gi meg selv en utfordring.

Jeg valgte Valencia, noe som i utgangspunktet kan være tøft. Selv om du har ett syltynt transferbudsjett (8mill NOK), har du definitivt spillermateriale til å kjempe om gullet.

Her er mitt lag (fra høyre) 4-1-3-2

Hildebrand

Miguel
Raul Albiol
Marchena
Moretti

Joaquin
Marchena
David Silva
Vicente

Zigic
Villa

Forsvaret, eller venstrebacken er den store svakheten. Moretti er rett og slett dårlig og det spiller egentlig ikke noe rolle om du bruker han eller Caneira. Det er synd Asier Del Horno er utlånt. På midtstopper plassen har du veldig bra backup i Alexis og Ivan Helguera.

Midtbanen er knallsterk. Klassiske vinger i Joaquin og Vicente, men dårlig backup til Vicente (Juan Mata). Sentrale midtbanen er helt loco, bruk David Silva som OMS og Marchena som DMS. Her er bla noen sentrale midtbane spillere som jeg må la sitte på benken; Baraja, Manuel Fernandes, Edu og Sunny.

Spissene er også en sterk lagdel. David Villa er sinnsyk i tospann med Nikola Zigic, mens Morientes er en god backup. Fæggen Angulo kan du bare selge, eller sparke som jeg gjorde. Man spytter ikke på Tim Borowski og tror man har tillit hos meg.

Har ikke startet sesongen, men her er resultatene i preseason

vs DC United 3-1
vs LA Galaxay 1-1 :S
vs Miami 6-0
vs Houston 5-1
vs Lyon 3-1
Til Toppen Go down
Maestro 7 (Admin)
Admin



Antall Innlegg : 43
Age : 35
Registration date : 19.10.2007

Valencia game Empty
PosteTema: Re: Valencia game   Valencia game Icon_minitimeFre Okt 19, 2007 10:02 pm

Regner med Albelda er skadet, siden du ikke nevner han (STOR spiller).. har btw lagt inn bud på Tim Borowski på Inter gamen. afro

vente å hør mer fra gamen her.. tippe du kjem på en finfin 2.plass bak Real ved sesongslutt.
Til Toppen Go down
https://fmlade.norwegianforum.net
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Valencia game Empty
PosteTema: Re: Valencia game   Valencia game Icon_minitimeFre Okt 19, 2007 10:20 pm

ja faen, den defensive midtbane spilleren er selvfølgelig Albelda WinkWink
Til Toppen Go down
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Valencia game Empty
PosteTema: Re: Valencia game   Valencia game Icon_minitimeLør Okt 20, 2007 2:21 am

Jaja, fikk en katastrofe start i serien. Tapte først 1-2 hjemme mot Betis, også 0-1 borte mot Valladolid. Gjorde en del justeringer, pluss at jeg handla inn en ny venstreback. (Cahais elns fra Racing) Vant 4 av de 5 neste kampene pluss en uavgjort. Så 5-1-2 på 8 kamper, sånn passe fornøyd. Slo tross alt Atletico 4-2 og Bilbao 3-0 på bortebane. Men Barcelona har vunnet alle sine 8 kamper, og har allerede nå ett forsprang på 8 poeng ned til meg og Osasuna. Real Madrid har fått en fatal åpning og ligger helt nede på 12.plass. (bra veb)

Ellers er Nikola Zigic toppscorer med 7 mål og mitt lag topper en lite hyggelig liste over røde kort (3).

Det var alt jeg orket idag, (selvfølgelig måtte jeg bli blodtrøtt nå) men lover at jeg skal ta igjen det tapte i morgen.

west west y'all
Til Toppen Go down
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Valencia game Empty
PosteTema: Re: Valencia game   Valencia game Icon_minitimeLør Okt 20, 2007 4:24 pm

status, halvspilt sesong

Har fått en veldig dårlig start i serien (8-5-4) det holder bare til 6.plass :S:S
Er videre i CL og skal møte Lazio, dessuten er jeg med i den spanske cupen enda så sesongen kan bli reddet. Har i tillegg fått 240 mill ekstra til transfers som jeg vurderer å bruke på en ny venstrekant. Vicente har ikke overbevist pluss at han er ofte skadet slik at jeg må bruke Juan Mata =/.

Toppscorer(e)

Nikola Zigic 15 mål
David Villa 15 mål

Assists

Joaquin 11
David Silva 7


Det jeg egentlig sliter med Valencia er at jeg ofte tar ledelsen, men spiller til slutt avgjort eller taper. Det verste er når jeg leder til pause med mer enn 2 mål og klarer å rote bort seieren. Kan det være noe jeg sier til dem i pausen eller er det en slags bug?? Jævlig irriterrende i hvertfall. Her er noen eksempler :

vs Sevilla (b) 3-0 til pause, sluttresultat 3-3
vs Zaragoza (b) 2-0 til pause, sluttresultat 2-3
vs Villarreal (h)3-1 til pause, sluttresultat 3-3

Ellers har klart meg godt mot topplagene!

vs Barcelona (h) 2-0
vs Sevilla (b) 3-3
vs Real Madrid (b) 1-1


Tar gjerne i mot tips om spillere osv, helst forsvarere eller venstrekant
Til Toppen Go down
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Valencia game Empty
PosteTema: Re: Valencia game   Valencia game Icon_minitimeLør Okt 20, 2007 10:18 pm

Ja da er sesongen over etter en intens lørdags formiddag Very Happy

Men dessverre blir det ikke mere Valencia. Nei, jeg fikk ikke sparken. Jeg gikk av i protest etter at David Villa ble tvangssolgt for 520 mill. NOK til Arsenal. At styret valgte å ta forhandlingene i egne hender finner jeg utrolig ettersom de pekte ut David Villa som en mann jeg skulle bygge laget rundt.Her er noen info om sesongen

Serien : 4.plass 14 poeng bak Barcelona
CL : Semifinalen, slo ut Lazio og Arsenal men tapte mot Inter
Cupen : Semifinalen tapte mot Real Madrid

Toppscorer

Nikola Zigic 27 mål
David Villa 22 mål

Assists

Joaquin 18
David Silva 12

Råtassen
David Albelda 12 (!) gule 1 rødt
David Silva 5 gule 2 røde

Konklusjon

Det her ble ikke som jeg tenkte og jeg tar på meg skylda for den tafatte innsatsen jeg gjorde i serien. Jeg fikk ikke en skikkelig taktikk før Februar og da hadde Barcelona ett forsprang på 20 poeng elns. Hvis jeg skulle anbefale noen spillere herfra, så blir det David Villa, David Silva, Nikola Zigic og Joaquin. Canizares holder også ett godt nivå. Spillere som Vicente og Miguel skuffet meg voldsomt.

Nå skal jeg bake meg ett skikkelig smørbrød før jeg pønsker ut hvilken klubb som blir min neste i kveld! Very Happy:D
Til Toppen Go down
Sponsored content





Valencia game Empty
PosteTema: Re: Valencia game   Valencia game Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Valencia game
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Inter game!
» Arsenal game
» Rosenborg Game
» Aston Villa game

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Fm Lade :: Games!-
Gå Til: