Fm Lade
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Fm Lade

LEIKA
 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 SEVILLA!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Maestro 7 (Admin)
Admin



Antall Innlegg : 43
Age : 35
Registration date : 19.10.2007

SEVILLA! Empty
PosteTema: SEVILLA!   SEVILLA! Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 7:27 pm

Har nå bestemt meg for å starte en game med Sevilla.. Dette etter råd fra Alexander "da quitter" Lilay. Det sto mellom Sevilla og Bayern. JEg valgte Sevilla og angret ikke akkurat da jeg møtte Bayern i første kamp og vant lekent 2-0!

Sevilla

Cashes: Jeg valgte å være sikker på fornyet til neste år og fikk derfor bare 60 mill. (continental)
Kjøp: Banega (40 mill)

KEepere:
2 habile, men også gammle keepere.. begge fikk sjansen i pre season og Palop trakk d lengste strået for De santcis. 33 og 30 år.. Lukter IGOR!

Forsvar:
Wingbacker i HØY verdensklasse i Adriano og spesielt Daniel. (DAniel captain og playmaker fra høyreback) som reserver der har jegbare stallfyll som må spille minst mulig.
På stopperplass har jeg Boularouz(gode stats, ikke spilt så bra) og Mozquera(spilt bra, middels stats. I tillegg Fazio (20 år, blir bra(ihope)) som reserve.

Midtbanen:
6 rimelig jevngode def. midtbaner i Keita, Paulsen, Renato, Maresca, MArti og Banega. Derfor måtte Banega på utlån. De 3 først nevnte kommer nok til å spille mest.(Keita reserve på venstre midt også)
På sidene har jeg selvskrevne Jesus navas (Nøkkelspiller) og Duda(god på crossing og dødballer) Som reserve er det litt tynt akkurat nå, en del unge verdt 25.40 mill, men som enno ikke er gode nok.(utlånt)

Angrep:
1 fantastisk spiss i Kanoute. scoret 1 mål i gjennomsnitt første kampene! Bak han er det jevnt mellom Luis fabiano, Chevanton, Kone og KErzakov. Derfor valgt jeg å låne ut Luis fabiano (for lik Kone, men dårligere). Kone og Kanoute kommer nok til å spille mest, men begge de andre har høye stats på putter så blir nok en del bytter. Chevanton i stor form i starten!


Forbedringer:
- Må nok hente en keeper i løpet av 2 år.
- Stoppere (Boularouz bare på lån) må nok hente inn en Verdensstjerne med fart. Micah elr Zapata!

Første kamper:
Bayern (2-0)
Sevilla B (2-0)
Cadiz (2-0)
Sevilla B (4-0)
Real M (2-1) Super cup
Grasshoppers (4-2) Cl.kvalik
Real M (3-1) Super cup
Getafe (2-0) Serie A
Grasshoppers (3-0)

9 strake alts, kan dettte fortsette?

NEste kamper:S
Milan
MAdrid
Deportivo
Barca
Valencia

Ikke kødd..(Adriano ute 1 måned alts alle disse og Alves 1 uke alts hvertfall 1 kamp)

SKal gjennomføre en sesong hvertfalll!
Til Toppen Go down
https://fmlade.norwegianforum.net
Maestro 7 (Admin)
Admin



Antall Innlegg : 43
Age : 35
Registration date : 19.10.2007

SEVILLA! Empty
PosteTema: Re: SEVILLA!   SEVILLA! Icon_minitimeMan Nov 12, 2007 11:47 pm

1.sesong

Min dårligste på fm hittill.

PL:
5 plass, (fire skilte seg ut, jeg kom 10 poeng bak) 2 dårlge perioder i løpet av sesongen ødela!

CL:
8-dels mot Chelsea, 1-1. Tap på straffekonk.

Cupen:husker ikke

Til den nye sesongen har jeg hentet:
Riguelme
Vagner Love
Filipe
Zapata (kom til jul)
Raul Albiol

Som den forrige har jeg startet veldig bra. Spiller nå tilnærmet Total fotball for de som kjenner til begrepet. Riquelme har nesten 9 i snitt!!!!!!Razz
Til Toppen Go down
https://fmlade.norwegianforum.net
Gilardino




Antall Innlegg : 2
Registration date : 05.11.2007

SEVILLA! Empty
PosteTema: Re: SEVILLA!   SEVILLA! Icon_minitimeTir Nov 13, 2007 9:52 pm

Kis, Jesus Navas da? Player, OG stjerne!
Til Toppen Go down
Sponsored content





SEVILLA! Empty
PosteTema: Re: SEVILLA!   SEVILLA! Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
SEVILLA!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Fm Lade :: Games!-
Gå Til: