Fm Lade
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Fm Lade

LEIKA
 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 PFC CSKA Moskva (fm07)

Go down 
AvInnlegg
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

PFC CSKA Moskva (fm07) Empty
PosteTema: PFC CSKA Moskva (fm07)   PFC CSKA Moskva (fm07) Icon_minitimeMan Nov 05, 2007 12:02 am

Halla, da befinner vi oss i den russiske eliteserien, nærmere bestemt Moskva. Oi, det kortet ikke akkurat ned på mulighetene ettersom det finnes 8 lag fra hovedstaden. Nei da, laget jeg trener er Профессиональный футбольный клуб ЦСКА Москва. Her er en liten oversikt over stall og førstelaget mitt

Keeper : Игорь Акинфеев (Igor Akinfeev) skal ta resten på engelsk

Høyreback : Chidi Odiah
Venstreback : Vasili Berezutskiy
Stopper : Sergei Ignashevich (k)
Stopper : Alexei Berezutskiy

Høyre midt : Rolan Gusev
Venstre midt : Yuri Zhirkov (Russlands Ronaldinho i følge en video på youtube)
Offensiv midt : Daniel Carvalho
Defensiv midt : Evgeni Aldonin

Spiss : Ivica Olic
Spiss : Vagner Love

Det er altså den mest brukte 11eren, men det er voldsomt mye rotasjon ettersom pga mye skader og voldsomt mye røde kort. Har 11 røde så langt i sesongen. Når man starter er nesten alle forsvarsspillerne skadet samt noen offensive spillere også. Det førte til at jeg kjøpte Thiago Ribeiro og Jose Sosa. Forsvaret har en knallgod firer så langt den er skadefri, ettersom det er tynt med backup der. Tvillingbrødrene Berezutskiy er knallgode og jeg har måttet blant annet avslå flere bud fra Barca og Betis. På midtbanen må du handle inn vinger hvis du ønsker å spille med det. Gusev og Zhirkov er de eneste vingene mens sentralt har du gode backups i Dudu, Krasic og Rahimic. På topp er jeg best besatt med knallspisser som Jô og Ribeiro. Jeg leder serien når 6 kamper gjenstår og i CL har jeg fått en god start.

1. Man Utd 3 kamper 9 poeng
2. CSKA 3 kamper 6 poeng
3. Milan 3 kamper 3 poeng
4. Zaragoza 3 kamper 0 poeng

slo altså milan 3-1 borte Very Happy:D og Zaragoza 1-0 hjemme. Ledet også 1-0 mot United men fikk seff rødt kort og feilaktig straffe i mot meg.
Til Toppen Go down
 
PFC CSKA Moskva (fm07)
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Fm Lade :: Games!-
Gå Til: