Fm Lade
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Fm Lade

LEIKA
 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Aston Villa game

Go down 
AvInnlegg
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Aston Villa game Empty
PosteTema: Aston Villa game   Aston Villa game Icon_minitimeLør Jan 19, 2008 1:22 am

Halla, etter nesten 3 måneders pause med fm08 er jeg tilbake der jeg alltid på gamle trakter. Valgte å starte en ny game med Aston Villa.

Her er første 11eren

Scott Carson

Olaf Mellberg - Zat Knight - Martin Laursen - Wilfred Bouma

Gareth Bary - Nigel Reo-Coker/Ever Banega

Gabriel Agbonlahor - Mati Fernandez - Ashley Young/Diego Capel

John Carew/Luke Moore


Forsvaret : Mange alternativ på stopperplass, da både Curtis Davies og Gary Cahill er gode backups. På backplass er det dårlige alternativer. Mellberg er eneste høyreback som førte til at jeg kjøpt Stephen Carr for 4,5 mill NOK. Har gjort det greit de kampene han har fått.

Midtbane: Har slitt litt sentralt i og med at Barry er mye skadet og Reo-Coker varierer mye. Har også brukt Zat Knight sentralt noen kamper.
Vingene er gode, Ashley Young er litt dårligere enn sin kollega Gabriel Agbonlahor. Derfor har jeg vekslet mellom Young og Capel. Lagets bestemann er uten tvil Matias Fernandez. Etter 20 kamper har han scoret 9 mål og 8 assist.

Spiss: Sliter litt på topp der, veksler litt på Carew og Moore. Har også brukt Harewood uten hell.

Etter 20 PL kamper ligger jeg på 4.plass med 7 poeng opp til 1.plassen (Everton). Er grusomt god på hjemmbane (9-1-0).

Transfers: Diego Capel Lån (Sevilla)
Matias Fernandez (Villareal) 110 mill. NOK
Ever Banega (Boca) 22.mill
Stephen Carr (Newcastle) 4,5 mill NOK
Justin Hoyte (Arsenal) 50.mill NOK kommer til januar.

Takket forresten nei til Tottenham da de sparket Juande Ramos etter sytten kamper. Har allerede legende status på Villa Park no Wink
Til Toppen Go down
 
Aston Villa game
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Inter game!
» Valencia game
» Arsenal game
» Rosenborg Game

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Fm Lade :: Games!-
Gå Til: