Fm Lade
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Fm Lade

LEIKA
 
IndeksIndeks  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Boikott

Go down 
2 posters
AvInnlegg
lilayzoR




Antall Innlegg : 23
Registration date : 19.10.2007

Boikott Empty
PosteTema: Boikott   Boikott Icon_minitimeTor Nov 01, 2007 1:52 am

Halla.Jeg hadde altså gledd meg i mange uker til FM 08, men kan etter en drøy halv måned konkludere med at dette var en skikkelig nedtur. Jeg har nå avinstallert FM08 og gått tilbake til FM07. Man kan kanskje si at dette ble gjort i frustrasjon over at jeg enda ikke har lykkes å ta ett lag til toppen, men det er også mange andre faktorer som kommer inn. Det er så mye dilldall med det nye spillet, drøssevis av "bugs" som jeg kaller det, og ikke minst, på pcen min går det faens så tregt, uansett om jeg har på liten database og kun èn liga. PCen min er i dårlig forfatning, det kan jeg innrømme, men at det skal ta ukesvis å runde en sesong er FMs feil!!

Til slutt opplevde jeg noe jeg aldri trodde var mulig på FM. Jeg ledet 4-0 hjemme mot Sunderland, så går jeg på do, plutselig når jeg kommer tilbake er stillinga 4-4. Jeg var altså Man.Utd. Det var dråpen!

PS! Oppfordrer alle til å gjøre det samme her , SIgames har svindlet til seg penger fra oss! Vi forlanger kvalitet, ikke ett billig lagd manager program som jeg synes FM08 har vist seg som.
Til Toppen Go down
yngveb




Antall Innlegg : 15
Registration date : 19.10.2007

Boikott Empty
PosteTema: hoho   Boikott Icon_minitimeTor Nov 01, 2007 12:50 pm

artig lesning. må dog si meg svært enig i noen av punktene. 07 er og blir mye bedre enn 08. det eneste positive med 08 er at det har blitt vanskeligere. kanskje litt for vanskelig for noen uten å nevne navn ( LILAY ).
Til Toppen Go down
 
Boikott
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Fm Lade :: Games!-
Gå Til: